Biuro rachunkowe

Zajmujemy się kompleksowymi usługami przeznaczonymi dla przedsiębiorców i instytucji. Obejmujemy pomocą zarówno nowo powstające firmy każdej wielkości, jak i podmioty, które pragną zmienić biuro rachunkowe. Naszą misją jest odciążanie Klienta ze spraw dotyczących szeroko pojętej księgowości, dając poczucie bezpieczeństwa finansowego i nieustanne wsparcie merytoryczne. Zapraszamy do sprawdzenia usług świadczonych przez Kancelarię!

Księgowość pełna i uproszczona

Podstawą działalności biura rachunkowego jest bieżące sporządzanie dokumentacji finansowej przedsiębiorstwa. Kancelaria świadczy usługi takie jak prowadzenie:

  • ksiąg rachunkowych
  • ksiąg przychodów i rozchodów (KPiR),
  • ryczałtowej ewidencji przychodów,
  • ewidencji środków trwałych,
  • ewidencji VAT,
  • wyprowadzeniu zaległości w dokumentach i księgach

Ponadto sporządzamy sprawozdania finansowe, rozliczenia rocznych deklaracji CIT i PIT, a także pozostałe deklaracje podatkowe m.in. PCC-3, SDZ-2. Biuro rachunkowe prowadzi doświadczony doradca podatkowy, który pomaga w optymalizacji podatków i unikaniu ponoszenia ponadobowiązkowych obciążeń finansowych.

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa

Trzonem każdego przedsiębiorstwa są jego pracownicy. Na pracodawcy spoczywają liczne obowiązki związane z utrzymaniem kadry, między innymi prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów czy prawidłowe rozliczanie wynagrodzeń. Biuro rachunkowe odciąża przedsiębiorców, oferując kompleksową obsługę kadrowo-płacową, w skład której wchodzi między innymi:

  • przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz aneksów do nich,
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych poprzez rejestrację w ZUS i przygotowywanie raportów,
  • bieżące sprawy związane z rozliczaniem nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich,
  • szkolenie BHP pracowników.

Oddając sprawy w ręce zaufanego biura rachunkowego, zyskujesz pewność, że wszystkie kwestie dotyczące praw pracowniczych prowadzone są zgodnie z literą prawa. Ponadto świadczymy także usługę archiwizacji dokumentów. Organizacja obiegu dokumentów pozwala utrzymać porządek w dokumentacji firmy i usprawnia wszelkie procesy dotyczące sporządzania sprawozdań, bilansów i dopełniania innych formalności.

Dokumentacja BHP:

  • oceny ryzyka,
  • dokumentacja wypadkowa
  • wykazy,
  • rejestry